söndag, oktober 08, 2006

Söndag

Söndagens...

Frukost: Te med mjölk och fil med müsli och hallonsylt.

Väder: Soligt och dessutom varmt. Blåst som gav med sig lite.

Måste: Planering av lektion samt konstruktion av prov.

Dryck: Te. Tredje koppen nu.

Promenader: En liten en till affären och en något längre till Em.

Pratstund: Först en pytte med M. på vägen till Em, sedan med Em.

Förhoppning: Trattissoppa när jag kommer hem till päronen om två veckor.

Upptäckt: Nåja, upptäckt och upptäckt...helt okänd var hon ju inte Maia Hirasawa. Har varit på gång länge men nu tog jag mig i kragen och kan belåtet pricka av på att göra-listan.

Musik: Anna T., Peps och Maia. Och lite Tori tror jag visst, om jag inte minns helt fel.

Middag: Fullkornspasta och bullköttar. Med Heinz chilisås.

Ord: Slappa, procrastinate, snart.

Härnäst: Back to business!

4 kommentarer:

Anonym sa...

skivan är så fin så fin!

Anonym sa...

sa em...

Matt sa...

Har Maia släppt nån fullängdare?

S. sa...

Em> Åh vad kul att du gillar den. Den är underbar.

Kunken> Nä inte vad jag vet. Em syftar på Martha.