måndag, oktober 30, 2006

Musiken för dagen

Idag gillar jag i synnerhet Rufus Wainwrights Rebel Prince och Deportees Damaged Goods. Strula med Siris Hey mannen låg bra till som bubblare men jag tror faktiskt att Montys Loco tar den platsen med No Halo. Kom an katten, det svänger ju! Har knåpat blandskiva. Inte för att den är så svängig direkt, men ändå.

I övrigt så diskade jag all disk igårkväll. Jävlar vad nöjd jag blev med mig själv! Dammsög det värsta gjorde jag också. Nu krigar jag om maskinerna i tvättstugan. Det var värst vad alla skulle tvätta precis nu när jag skulle göra det.

2 kommentarer:

emelie sa...

det verkar som om du har haft ett gott återseende med datorn på dagtid...

nu är min maskulinitetskurs slut! Jag gillar när kurser tar slut. Tanken slog mig att förutom uppsatsen är det bara två nya kurser kvar, sen är det jätteslut. Jag gillar den tanken också.

Jag äter gröt och har gröt i huvudet efter långa seminariediskussioner.

S. sa...

hehe, kanske det. nu ska vi bara se om den kan åstadkomma lite uppsatsskrivande också.

jo det är skönt när kurser är slut! i alla fall om man har hunnit göra det man ska.

nu ska jag äta broccoli.