torsdag, maj 18, 2006

No shit

Tittade in på tjuvlyssnat.se och hittade bland annat detta:

Tentafusk
Buss 40
Kille i telefon: Jag var alltså fett bajsnödig på tentan. Men när jag gick till toan så funkade inte lampan! Jag kunde inte gå till nästa toalett, eftersom då skulle ju vakterna tro att jag fuskade eller nåt. Så hörru lyssna, jag var tvungen att använda lampan från mobilen, du vet! (Paus) Alltså, jag blir helt klart godkänd.


Det är inte lätt alltså...

Och från den amerikanska motsvarigheten:

Yuppie tween #1: Avril is so hard core.
Yuppie tween #2: Yeah, but Ashlee is way more rock than Avril.
Yuppie tween #1: Avril is, like, ... woah!
Yuppie tween #2: But Ashlee has black hair and sings about her life!
Yuppie tween #1: Avril is so hard core that sometimes I have to plug my ears 'cause it's like, "Avril, you are so hard core!"

5 kommentarer:

Matt sa...

Jag älskar Avril.

S. sa...

Haha, jo jag har inte missat det. Men du kan ju inte påstå att hon är särskilt hardcore.

Matt sa...

Nej det har jag aldrig påstått. Bara att hon är mjuk och fin. ;)

S. sa...

Tänk på att det nästan är barnarov... ;)

S. sa...

Hm, jag har hela tiden tyckt att den här dialogen känns bekant, som att jag kan höra det där sista med en gäll röst. Nu känner jag mig ganska säker på att det är en sketch ur Saturday Night Live.