tisdag, maj 02, 2006

Horses

Fan då! Jag gör alltid så när jag hittar nåt bra på Tradera och nån bjuder över mig. Tänker att jag ska vänta till sista stund med att bjuda över och så glömmer jag bort det. Hittade ett finfint exemplar av Patti Smiths Horses (vi snackar LP, eller vinyyyl som man ska säga nuförtiden) och budet låg på 31 spänn. Och så glömmer jag det! Irriterande.

Och nu missade kaffet min mun... Hål i haka'.

Hela dan har snart gått och det jag åstadkommit är i princip att bädda sängen samt att deklarera. Det är i och för sig inte så illa. Jobbar på VFU-journal nu och ska strax läsa lite afrikanistik innan föreläsningen. Very exciting day indeed.

2 kommentarer:

Matt sa...

Finns det ingen funktion där du kan få ett mail när budtiden börjar ta slut? Det finns det på Ebay.

S. sa...

Vet inte. Det kanske det gör. Men någon dag innan så fick jag mail om att jag var överbjuden i alla fall. Ska undersöka saken, som i och försig inte är ett hinder att jag glömmer det. Mitt närminne är som en guldfisks ibland. Speciellt när jag har mycket att göra.