söndag, september 05, 2010

Skänkes

Jag tänkte skänka bort saker igen. Ja, jag är ju så jävla givmild. Inte så att jag tänker pracka på er mina avlagda kläder och sådär men en del är i bra skick och finns det nån som vill ha det är det ju onödigt att släpa det till Myrorna.

Finnes:

En svart tunika/klänning omlott med knythalterneck. Avtagen under bysten med knyt i sidan. Svart från H&M i stl. 40. Sommarplagg visserligen men det beror ju på hur man ser det. Den är i bra skick och har inte hamnat i Myrornas påse än. Vem vill ha?

En grå top från Gina Tricot i stl M. Det är ett tryck med en gitarr på.

En vansinnigt rosa växt, nyplanterad i planteringskruka.

En eller ett par röda pelargoner. Bor i en stor kruka på min balkong men vill flytta in nånstans i en mindre kruka innan det blir kallt om fötterna. De blommar inte just nu men repar sig nog om de får komma in.

Några hugade spekulanter?

Inga kommentarer: