fredag, september 10, 2010

Ja, vad säger man?

För ett tag sedan joinade min mamma Facebook. Brorsan försökte skylla på mig, men jag lovar att det faktiskt inte var mitt fel. Det var även då min bror påpekade att "Du inser att mamma har Facebook innan du har Skype? Och hon har Skype." Sedan tycker jag ju inte att mamma stör direkt och jag tror att hon har bättre saker för sig än att snoka runt i mitt extremt händelserika liv också. Sedan innan hade jag ju redan ett par kompisars mammor, några släktingar i föräldragenerationen, och en och annan vän till familjen på min vänlista. Hm, nu när jag tänker på det så är det väldigt mycket mammor på Facebook men inte så himla många pappor. I alla fall... Igår fick jag en vänförfrågan från min lågstadiefröken. Jag visste att hon fanns där. Att hon la till mig kändes både kul och lite märkligt. Jag taggade henne i mitt skolfoto från ettan som jag la upp i våras. På något sätt känns det som att cirkeln är sluten.

Inga kommentarer: