lördag, oktober 31, 2009

Sista oktober

31 oktober idag. Idag skulle min morfar ha fyllt 94 om han hade levat. Levat har han dock inte gjort på snart nitton år. Den här dagen var även vår gamla katts födelsedag faktiskt.

På tal om födelsedagar firas idag en 30-årsdag jag sett fram emot att fira men rimligtvis inte kan fira. Det känns inget vidare alls faktiskt.

Såhär alldeles i slutet av oktober har det varit ganska "varmt" och det har varit skönt att ta promenader sedan det blivit mörkt ute. Sådär så man kan gå runt och egentligen slippa se någon eller slippa att någon ska se en. Idag hade jag dock hoppats på en promenad i sol men vädret är mulet.

Tidigare i veckan har jag tvingat mig själv att somna om fast jag inte varit trött. Jag antar att det är det jag får sota för nu, det och att jag sov dåligt inatt. För jag klev upp sent men är ändå sanslöst trött. Vaknade först av att jag spottade på mig själv. Eh, ja. Jag drömde att jag borstade tänderna...

Inga kommentarer: