onsdag, oktober 14, 2009

Onsdag igen

Det är onsdag igen, det är mitten av oktober och första snön (Eller ett sorgligt försök till snö.) har kommit, även om jag missade den. Det går så jävla fort. Igår skulle jag ha åkt till nya jobbet och fixat med lite papper men mötet blev uppskjutet. Jag åkte till storstan lite senare ändå för en inplanerad lunchdejt med Linn. Billie hängde med också och ville allt annat än att sitta still, vilket i den där åldern brukar leda till bulor och blåmärken när ostyriga kroppsdelar dunkar in i omgivningen. Så också igår. Det var en fin eftermiddag i alla fall och bäbisen blev glad igen till slut. Jag var frusen och mådde lite sådär när jag kom hem och spenderade tid i badkar och soffa. Skönt.

Idag vaknade jag tio och klarade av att inte somna om. Otippat eftersom jag somnade alldeles för sent. Låg kvar och drog mig och läste tidningen någon timme. Nu drar jag runt här hemma och fixar med att vika tvätt, diska och städa. Dags för lite kaffe nu också tror jag...

Billie gillar inte sushi så hon åt handväska.

Inga kommentarer: