söndag, oktober 18, 2009

Nöjd söndag

Jag har haft en rätt bra söndag faktiskt. Mest nöjd är jag med det faktum att jag hann läsa ett stycke till bokcirkeln jag haft för avsikt att vara med på men inte orkat eller hunnit riktigt. Så sen blev det bokcirkel med intressant diskussion och goda kakor. Dessutom var det en skön cykeltur till Em och tillbaka. Lite kallt men vindstilla och så pass att det funkade att cykla utan mössa, med fingervantar och i tjocka strumpbyxor. Det är när det börjar bli så pass kallt och blåsigt att det blir kallt om benen och kylan går in i märgen som det är jobbigt. Skön cykeltur alltså. Passade på att handla på en annan affär än vanligt, en av de mest välsorterade inom rimligt avstånd. Jag har även börjat inventera mina jobbpapper. Så jag känner mig lite nöjd och inspirerad sådär. Skulle dock gärna ha helg en dag till.

Bokcirkelboken

Inga kommentarer: