måndag, oktober 05, 2009

För er få...

...som faktiskt läser det här så kan jag berätta att intervjun är avverkad och väl i alla fall gick okej, men det visste väl redan hälften av er. Jag har sökt två vikariat till varav det jag hittade idag verkade riktigt intressant. Det är nog det som jag spontant helst skulle vilja ha. Jag är i alla fall jättenervös för att telefonen ska ringa.

Sitter här med resterna av en rejäl frukost som jag åt för någon timme sedan. Gröt med hemmagjord lingonsylt, te med mjölk, en macka med ost och gurka och en med mjukost och gurka. Borde fixa lite på balkongen nu när det är uppehåll men väntar nog tills solen hinner runt hörnet lite mer. Ska nog bege mig in till stan en sväng så länge. Behöver fixa några grejer och prova ett par skor.

2 kommentarer:

Gustav sa...

Vi håller tummarna!

S. sa...

Tack!