onsdag, oktober 01, 2008

Nystulet

Nu har jag återigen snott en såndär fånig grej som jag ändå har något slags förkärlek för.


Telefonlista


Har du kysst nummer sju?
Nummer sju är ett sushiställe och även om jag gillar sushi så får det vara nån måtta.

Har du träffat nummer nio i veckan?
Eh, det här blev ju värdelöst. Nr 9 är numret man köper en enkel bussbiljett via SMS på. För att jag behövde det men aldrig kom ihåg numret. Sen kom jag inte ihåg vad jag skulle skriva ändå så det blev ändå aldrig rätt.

Älskar du nummer tio?
Nä det vore väl till att ta i.

Är nummer elva en sötnos?
Ibland. På sitt sätt.

Är nummer femton en bästis?
Det är om inte en av de allra närmsta så i alla fall en nära vän.

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nope vi har inte pluggat nåt alls ihop faktiskt.

Brukar du hänga med nummer nitton?
Det är numret hem till mina föräldrar och ja när jag är hemma hänger jag med dom men det blir inte så jätteofta alltid.

Är nummer tjugo bra?
Jag känner inte henne så jätteväl men hon är absolut bra. En såndär man känner ganska på en gång att det här är en vettig och bra person.

Gillar du nummer tjugosex?
Absolut! Nummer tjugosex är fantastiskt bra.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Jäpp det har hon.

Hur känner du nummer trettioåtta?
Henne känner jag genom nummer tjugosex.

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Nej det är jag inte.

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Vi pluggade ihop hösten 2004.




Inga kommentarer: