måndag, oktober 27, 2008

Gonattmusik

Ikväll lyssnar jag på Hellacopters. Det ligger väl i tiden skulle man kunna säga. Bandet självt går ur tiden ikväll. Jag har aldrig lyssnat på dem direkt men tycker att dom är bra. Såg en av deras spelningar i somras och det är jag glad att jag gjorde trots att ingen ville hålla mig sällskap. Asbra var den! Eller ja, brorsan hade gärna hållt mig sällskap men han var tyvärr inte i stan eftersom han hade eget gig på annat håll. Han har alltid misslyckats med att se dem men han lyckades han med nu härom veckan.

Nu lyssnar jag i alla fall på dem. På By the grace of god.

I övrigt idag har jag lyssnat lite på radio och på Tiger Lou. Och Allan Edwall faktiskt också. Och Eddie Vedder.

Nu ska jag dock krypa ner i sängen och se sista halvtimmen av Marie Antoinette som jag började se inatt. Har ju sett den förut men ser den igen i undervisningssyfte liksom. Fick tag på den riktigt billigt för ett tag sen.

Gonatt!

Inga kommentarer: