söndag, oktober 05, 2008

Naken, blästrad och skitsur

Det är en av världens bästa skivtitlar. Jag har fått på mig kläder men sur är jag och blästrad lär jag bli när jag kliver ut i det piskande regnet utanför. Vad är det här för jävla väder, va?! Ska man behöva ta sånhär skit? Jävla pissvädershelvete!

Vaknade med tinnitusljuden starkare än vanligt. Jag måste ha sovit med väldigt spända käkar eller något. Mina kuddar och täcken var uppallade som en mur omkring mig, förutom täcket jag hade över mig. Jag frös inatt när jag skulle sova, trots pyjamasbrallor och att det ändå inte var så himla kallt i lägenheten. Vaknade och hörde regnet piska mot fönstret och mot plåttaket utanför.

Vaknade och mindes varför jag var lite låg redan när jag gick och la mig.

Pissväder!

Nu ska jag åka iväg och vara trevlig en stund.

Inga kommentarer: