söndag, juni 29, 2008

Ledighetslunk

Undertecknad har kommit in i något slags ledighetslunk ganska bra. Förut satt jag på balkongen med en kopp kaffe och mest bara tittade. Det är rätt schyst. Sen skulle jag vara lite pysslig och ta bort fula blad från mina växter, vilket resulterade i att jag råkade nypa av nästan hälften av min smått enorma basilika. Well well, den står i lite vatten och jag får väl fixa nåt innehållande basilika imorrn då. Nåt ska man ju pyssla med när den där lunken blir lite för...lunkig.

She's a sad tomato, sjunger Michael Stipe för mig just nu och tomater är faktiskt något jag inte åstadkommit på balkongen än trots att det fanns planer på det. Kanske skulle fixa det innan jag drar norrut? Mer pelargoner skulle det ju bli också.

Nu ska jag laga min kjellvandertygkasse.


Här sitter jag och ser bekymrad ut.
Kanske för att min hand befinner sig i sån konstig vinkel?
Solen i ögonen, faktiskt.

Inga kommentarer: