lördag, juni 28, 2008

Just nu

Just nu älskar jag Marit Bergmans Out on the piers, både i originalversion och den akustiska. Dessutom är jag väldigt förtjust i Billie the vision and the dancers Swedish sin och Liar and a thief.

Just nu i detta ögonblick slår också regnet mot mitt trädgårdsbord på balkongen. Riktigt studsar gör det även om det redan lugnat ner sig lite. Jag hade precis tvättat upp lite grejer för hand, typ alla mina bh:ar. Hängde ut dom på balkongen för att torka. Sen gick det väl tre minuter ungefär så öppnade sig himlen. Självklart gjorde den det. Så nu hänger tvätten och droppar på badkarskanten istället. Tills vidare.

Just nu ska jag klippa naglarna och plocka upp gitarren en stund.

Det är en ganska slö och liksom orkeslös lördag idag. Har lyssnat på Winnerbäcks sommarprat och i övrigt faktiskt inte gjort så mycket.

Inga kommentarer: