tisdag, oktober 30, 2007

Tentaplugg

Det känns som att jag gjort min beskärda del av plugg inför salstentor under åren. Jag är inte alls särskilt intresserad av att göra det mer, men eftersom jag nu läser en kurs som innehåller en salstenta så kommer jag inte riktigt undan tyvärr. Satt på bibblan och läste ett par timmar idag i alla fall. Läste koncentrerat nästan hela tiden trots att mina ögon vandrade iväg längs sociologihyllan en bit bort. Titlar som Metalheads och Goth Chic lockade betydligt mer. På bordet bredvid mig låg ett nummer av Bang som jag faktiskt bläddrade igenom lite snabbt. Det handlade om kärlek.

Imorrn måste jag till Arbetsförmedlingen på ett möte som känns allt annat än nödvändigt. Den ena verkar inte veta vad den andra gör. Känns mest som att dom lägger krokben för mig.

Nu ska jag dricka varm choklad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Varm choklad är bra för humöret. Och hjälper det inte kan man alltid spetsa den med konjak :)