tisdag, oktober 23, 2007

Arbeit...

Imorgon ska undertecknad arbeta. Förvärvsarbeta, jobba, knega...bring home the bacon helt enkelt. Blir i och för sig inte så himla mycket bacon men i nuläget är det väldigt välkommet för det var längesen jag käkade grisarsle (eller vad det nu är) senast. En och en halv dag ska jag jobba, med att lära högstadiekids engelska i en av grannkommunerna. Jag måste kliva upp 5.30. Jag undrar vilket som kommer att bli mest intressant: att ta sig upp och komma rätt eller själva undervisningen. Det lär visa sig...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Oh, great med jobb,
du kommer slå dem med häpnad så klart.

S. sa...

Tack, tack! Håll tummarna!

Anonym sa...

Håller dem stenhårt och väntar med spänning på att få höra hur det gick att komma upp på morgonen ;)
Det övriga antar jag går utmärkt nämligen :)