måndag, oktober 29, 2007

Ide

Idag vill jag gå i ide, som en björn eller en igelkott. Gräva ner mig i en lövhög och stanna där till mars, eller kanske till och med till april. Folk verkar inte riktigt ha nåt svar på om man får gå i ide. Min bror hade ändå klarast svar. Han menade att han inte riktigt var säker på vilken myndighet som hade hand om de frågorna och var man i så fall skulle ansöka. Jag ska definitivt kolla upp det!

Det är verkligen november idag. Inte i almanackan men om man tittar ut genom fönstret. Jag har lite ont i halsen och känner mig sjukt trött. Sorterar tvätt och ska masa mig iväg till tvättstugan och fixa en tid. Sen borde jag tentaplugga och sysselsätta mig med massa saker så jag inte hakar upp mig på det gråa och börjar tänka på massa skit.

Fixat en intervju på ännu ett bemanningsföretag har jag gjort också.

Nu vill jag sova. Får jag gå och lägga mig nu eller?

Inga kommentarer: