måndag, maj 07, 2007

Killing time

Inatt insåg jag att det är två veckor kvar till slutgiltig inlämning. Två veckor. Helvetes jävla skit! Det var ju nyss fyra. Fyra veckor är lång tid. Två veckor är inte lång tid alls. Tidsoptimisten strikes again liksom. Jag har så förbannat svårt att fokusera. Delvis är det egentligen det det handlar om, inte att jag är dum i huvudet och inte fattar hur kort om tid det är. Det är så många delar som det ska jobbas med att jag inte kan jobba ordentligt med någon. Det är lite som när jag försöker äta frukost, bädda sängen, klä på mig, kolla mailen och diska samtidigt istället för att göra en sak i taget. Jag måste söka jobb också. Snart! Skriva en CV och skriva trevliga brev. Fan. Jag måste typ göra det imorgon. Sen efter uppsatsen, då skulle jag ju skriva lite PM. Men så långt får jag inte tänka för då börjar jag hyperventilera.

Så, nu har jag avreagerat mig lite. Dags att skrida till verket igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet väl att valborg gör att det blir en veckas svart hål i kalendern av någon anledning... Det är nog därför. :)
- Andas djupt...

Anonym sa...

Tänker inte påminna om vad jag gjorde två veckor innan min uppsats skulle in ;)

S. sa...

jansson> Nä Valborg hjälpte inte till direkt... Men jag försöker andas nu och jag har hyfsat flyt.

Linda> Jag har mina aningar...