lördag, maj 19, 2007

Guran

Gitarr eller Fantomens kompis, läs som ni vill... Jag har både musik och bananer. Däremot har affären här bredvid slutat sälja ekologiska bananer tror jag. Precis när jag hade börjat köpa.

Min gitarr och jag har ett ganska sporadiskt förhållande och den känner sig nog ofta bedragen och nerprioriterad. Idag har jag dock ägnat den lite uppmärksamhet. Den blev glad och jag med, så till den grad att jag sjöng medan jag spelade. Värsta teamet liksom. Lät asbra. (Nåja) Den samarbetar kanske bra för att det var nån annan här och plinkade på den igår? Någon som faktiskt kan sina grejer. I alla fall bra mycket bättre än undertecknad. Sen fick jag tvångsspela litegrann också. Generat och fumligt såklart. Jag spelar inte på beställning. Ni som nångång hört nåt ska känna er privilegierade! Bara så ni vet... Oavsett hur illa det lät, så ska ni känna er ärade. Ni är en liten exklusiv skara.

Inga kommentarer: