måndag, maj 28, 2007

Barfota

Sedan senaste uppdateringen har jag hunnit både dansa barfota och att bita i gräset, bildligt talat. Bland annat, eller kanske framförallt, har jag hunnit med en födelsedagsfest i Stockholm. En mycket trevlig sådan innehållande grillspett i trädgård, mycket god potatissallad, alldeles för mycket alkohol, trevliga samtal och även fuldans till Edith Piaf. Någonstans där kring dansen drog jag mig mot T-banan och det var eventuellt lite av ett under att jag tog mig dit jag skulle så pass smidigt som jag gjorde faktiskt.

Igår låg jag i bäddsoffan hos H och beklagade mig halva dan innan jag sedan masade mig vidare hem till Uppsala. Efter lite sömn, dusch och mat vågade jag mig ut i friska luften igen för att sedan konstatera att vissa aspekter av tillvaron verkligen går kräftgång. Men kräftor är ju också gott, eller nåt.

Idag har jag ätit pizza igen och imorgon aspirerar jag på sushi. Men vi får väl se hur det går med den saken. Nu tror jag att jag ska dricka lite kaffe. Det kan jag behöva!

2 kommentarer:

Anonym sa...

bra att nån är ute på äventyr åtminstone!

Anonym sa...

Japp kräftor är mums och party är aldrig fel. Men sitter em inne?