fredag, september 29, 2006

Trötthet

Jag är så sanslöst trött. Mitt huvud känns rätt tomt. När klockan är så mycket som den är så borde man väl gå och lägga sig istället för att sitta här och skriva att man är trött. Men jag är hungrig också och tänkte äta innan jag lägger mig, om jag har nåt hemma, men orkar inte riktigt. Världens problem... Det har varit två ganska omtumlande dagar. Omtumlande är kanske inte rätt ord heller. Jag känner att jag gjorde rätt i alla fall, och trots allt känns det ganska bra ändå. Efter lite sömn kommer det kanske att bli ännu bättre, om inte förkylningen tar ett rejält grepp om mig.

3 kommentarer:

emelie sa...

min bror är här just nu, men i morgon kväll, kom hit och fika kanske, eller en promenad?

S. sa...

absolut! tänkte faktiskt för en stund sedan att jag kanske skulle höra med dig om du hade lust att ses imorrn.

emelie sa...

brorsan åker vid tre, när som helst efter det!