torsdag, september 21, 2006

Min middag

Kycklingfiléer, bulgur, stekta grönsaker (champinjoner och gul paprika) och lite crème fraiche. Mmm, gott! Bara middagssällskap som saknas. Fick lite sällskap av "Plupp" på msn precis dock, och det var ju inte fy skam. Igår åt jag ingen middag direkt, orkade inte. Keso och vindruvor blev det tillslut. Illa illa. Men gott!

Du, jag önskar vi kunde laga middag ihop. Dela på lite vin och bli onyktra och glada och lyssna på massa musik. Fast du läser nog inte ens det här. Och du vill nog inte äta middag med mig heller.

Nu ska jag tvätta strax och sedan måste jag sätta mig med lektionsförberedelser. Titta på en film jag eventuellt ska visa imorgon. Hade tänkt att Em. skulle få klippa mig ikväll men det får nog bli en annan dag. Tiden försvann lite.

2 kommentarer:

emelie sa...

Kom när du vill, när det behövs.

S. sa...

Jag gör så. Typ på tisdag kanske. :)