tisdag, september 19, 2006

Tungrott

Nu regnar det och är grått. Mest dugg och rätt varmt än så länge, men ändå. Jag ska på konsert ikväll och det ska bli himla kul. Först ska jag förbi en pub och fira dagens födelsedagsbarn lite också. Ska också bli kul. Men i övrigt är det rätt tungt. Jag försöker fokusera på det jag ska göra men det är massa annat som far runt i huvudet. Försöker hålla det högt men hjärtat är liksom lite tungt så allt far neråt. Lite som en ostkrok blir man, med extra framhävda bilringar.

+
konsert
födelsedagsfirande
pelargon som snart blommar
ny klänning
fina strumpbyxor
gott tisdagsfika på praktiken

-
digitalbox (trodde inte jag behövde någon, och min TV har inget scartuttag)
regn
Sverige är alldeles för blått
envisa utslag vid näsan
stökig lägenhet
inte tränat på hundra år

4 kommentarer:

Matt sa...

Hur var det?

S. sa...

Underbart. :)

emelie sa...

ane brun var bra alltså?
det var trevligt att du kom förbi, och synd att du gick och tack för de fina presenterna! det var en bra födelsedagskväll!

S. sa...

Ane var jättejättebra! Och jag fick en bra plats. Förbandet började tjugo i så det var tur att jag pep iväg rätt tidigt och att min plats var "paxad". Kul att du gillade presenterna och att kvällen var bra!

Du, jag tänkte att du skulle kunna få klippa mig lite nån dag. Vad säger du om det? Inte sådär som du vill riktigt men, haha.