måndag, april 10, 2006

Soooool

Solen har skinit idag och det blev riktigt varmt och fint trots att det bara var kring noll på förmiddagen. Det tar sig, tamefan!

Idag har jag träffat Krirran och det var verkligen long time no see. Ett år sedan nu och inte har vi bytt många ord sedan dess. Nu fick jag besök och så gick vi ner på stan och käkade lunch. Så kul att ses, och det får verkligen inte dröja så lång tid till nästa gång!

Insåg också att det var fem år sedan, fem år sedan, jag lärde känna henne av en slump (fast det kanske alltid är mer eller mindre en slump att man lär känna någon?). Vårt gemensamma musikintresse förde oss (och ett gäng till) samman, på nätet. Fast nu när jag skriver det känns fem nästan kort, fast det hela dagen känts långt. Det är knepigt det där. Det är så himla längesedan, fast ändå inte. Det har gått fort. Fast det där har jag skrivit om innan.


2002


Här nedan bryter jag förresten arm på samma tillställning.


I övrigt är det mycket skönt att vara fri från praktiken den här veckan, även om jag har snuskigt mycket att göra i alla fall. Just nu låtsas jag dock att jag är ledig, hehe. Imorgon blir det till att ta tag i livet lite.

3 kommentarer:

milla sa...

Jag hoppas att du hälsade från mig nu då ;)

Matt sa...

Krirri är grymt lång.

S. sa...

m> jajjemän, det gjorde jag! :)

k> om hon är ja...