måndag, mars 20, 2006

Karl-Bertil?

När jag kom från tåget i förmiddags hittade jag en påse med lite godis på hallmattan. "Här får ni lite godis om ni vill ha." Undertecknat "anonym välgörare" med en glad gubbe. Very strange. Niad blev jag också. 1. Någon jag känner vill ge mig godis. 2. Någon jag inte känner vill ge mig godis och a. vet inte hur många som bor här eller b. är överdrivet artig. 3. Någon jag inte känner ville ge någon annan godis. 4. Någon jag inte känner vill ge mig mjältbrand/böldpest/fågelinfluensa/valfri farsot. 5. Någon jag känner vill ge mig mjältbrand/böldpest/fågelinfluensa/valfri farsot. Ja, självklart har jag redan ätit upp allt. Utom en stor blå groda som såg lite pestsmittad ut.

Någon som känner sig träffad?

(återkommer med bild)

2 kommentarer:

Matt sa...

Har du blivit sjuk än?

S. sa...

Still going strong! (Vad jag vet) Sanslöst trött, men det har nog mer med sömnbrist att göra.