måndag, februari 16, 2009

När jag tänker efter

På en av frågorna nedan svarade jag att det händer att jag vill bo någon annanstans. Jag vet inte hur sant det är. Visst drömmer jag mig iväg ibland men det är mest något avlägset och opreciserat. Mer en obestämd längtan bort och efter något annat, sådan som kan falla över mig ibland. Eller bara en dröm om en fin lägenhet eller ett underbart hus. För tillfället trivs jag väldigt bra där jag är. Jag längtar inte på allvar till någon annan ort och något annat, i betydelsen "bättre", boende är inte realistiskt just nu.

På tal om hem har jag i helgen fått en ny gammal soffa och jag har köpt ett nytt bord till TVn i vardagsrummet. I gengäld har TVn börjat låta konstigt så vi får väl se hur länge den vill vara med.

Nu ska jag bjuda er på lite musik och idag blir det Amanda Jenssen - Greetings From Space. Den känns lite 70-talselvis.

Inga kommentarer: