måndag, februari 16, 2009

Hej måndag, hej...eh sportlov

Vad heter du: S.
Var bor du: I Penthouse
Trivs du där: Ja
Brukar du läsa horoskop: Nej
Har du körkort: Ja
Favoritdjur: Katter
Festar du mycket: Nä det gör jag inte.
Sprit, cider, vin eller öl: Helst vin och öl.
Brukar du bli för full: Händer sällan.
Antal kuddar i sängen: Tre
Äger du ett busskort: Ja jag gör ju faktiskt det just nu.
Vad åt du till frukost: En kopp te, två knäckemackor med salami och lite yoghurt med solrosfrön tror jag.
Har du haft sex idag: Nä
Nästa mål i ditt liv: Att röja upp ordentligt i min lägenhet under veckan.
Hur svarar du i mobilen: Med mitt namn, eller kanske "Hallå".
Antal timmar sömn inatt: 8-9 kanske.
Sov du ensam: Ja
Din hobby: Musik framförallt
Vad är det för veckodag?: Det har just blivit måndag.
Vad åt du senast: Ett gäng riskakor
Vem fick du sms av senast: Limpan
Vem ringde dig senast: Limpan, igår förmiddag
Godaste ölen du druckit: Men inte vet jag!
Vilka hårfärger har du haft: Bara min naturliga hårfärg, som i och för sig har varierat från riktigt ljusblond till den mörkare rödguldiga jag har idag.
Vad såg du senast på TV: Sporten på SVT tror jag.
Vad läser du för bok just nu: En roman som heter "Att ge sig hän". Den är sådär.
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Som jag sa, typ blont rödguldigt.
Är du kär i någon: Nä
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja det händer.
Dricker du: Ja, både vatten och annat.
Vilken parfym använder du: Använder i regel inte parfym.
Vilka skor använder du: Nu varvar jag ett par svarta vagabondkängor med ett par svarta varmare curlingkängor.
Dagens klädsel: Baggy jeans, Frida Kahlo-tröjan och svart kofta.
Spike eller Angel: Va?

Inga kommentarer: