lördag, augusti 12, 2006

Suck

Jag tycker verkligen inte om mitt liv just nu. Är det någon som vill byta? Det känns som jag skulle behöva komma bort. Jag vill ha mer sommar till att börja med. Känner ungefär noll inspiration inför hösten. Den fanns där förut men den har försvunnit. Nånstans bland lådor av brev i C5-format. Egentligen ska jag inte skylla på det. Inspirationen till det mesta försvann redan innan. Men jag hade en grej jag hoppades på. Och så var det ju sommar och varmt och jag såg framemot lite miljöombyte och så (även om jag såklart hade separationsångest från mitt liv innan jag åkte). Längtade gjorde jag också. Självklart gick det åt helvete. Det hade jag inte trott. Inte nu och inte så. Framförallt inte så. Om det här inte ljusnar snart, om inte Köpenhamn och Laleh kan få mig på bättre humör så kommer det här att bli en osedvanligt äcklig höst.