torsdag, augusti 17, 2006

Släpp in solen

Solen skiner in genom mitt fönster nu. Eller mina fönster. Men jag tittar bara ut genom det renaste. Det regnar också, samtidigt. Det skitigaste fönstret är fortfarande helt immigt efter störtskuren som kom för ett par timmar sedan. Klev upp i hyfsat bra tid idag men det märks knappt eftersom jag suttit framför datorn i stort sett hela dagen. Men jag har gjort viktiga saker också. Mailat hit och dit om både examensarbete och praktik. Fokuserat så jag har ont i tänderna. Ja, jag pressar dumt med tungan mot tänderna när jag koncentrerar mig. En jävla ovana. Allt är inte bra, långt ifrån, men jag mår bättre.

Sämst idag: borde ha åstadkommit ännumer (städa, diska, plugga, fixa)
Bäst idag: trevlig "pratstund", middag i trevligt sällskap väntar, sol
Dagens avundsjuka: kanadensiska internetvännen J. som jobbat på festival och verkligen beskådat the little folksinger på nära håll. Hon hade inte pratat med henne (i Ani-tröja och för dagen synlig babetatuering...I think not liksom) men dom "shared a moment". Tydligen syns magen ganska rejält (och annat också) och hon är tydligen skitsnygg även nu (som om det var oväntat).

Inga kommentarer: