tisdag, augusti 15, 2006

Regn

Jag skulle ha kunna döpt inlägget till "Regn hos mig" eller nåt, men det gör jag inte av två anledningar. 1. Det skulle ha verkat fruktansvärt patetiskt. (Och det har ju inget annat gjort på sistone.) 2. Jag döper inte ett inlägg efter en Orup-låt.

Regnet vräker i alla fall ner ute. Inte mysigt alls på något sätt. Jag är på väg att gå och lägga mig. Ska bara borsta klart tänderna och torka håret lite. Vill inte gå och lägga mig egentligen, men det är hög tid att göra det. Kan inte sova till ett-halv två på dagarna. Det är ju inte så att jag har lust att göra massa saker om jag fortsätter att vara vaken heller.

Kan det sluta regna! Det är inget mysigt sommarregn och jag vill inte ha höst än. Det är bara ett vanligt deprimerande jävla regn.

Gonatt

Inga kommentarer: