torsdag, juli 13, 2006

Fyrtiosex

Eller "förtisex" som det säkert skulle ha stått i en gammal bok av Ulf Lundell. Möjligtvis med bindesträck också. I vilket fall somhelst är det antalet telefonkataloger jag har kvar att köra ut. Tror jag. Slipper de extra båtarna imorgon tack och lov. Citat postis K: "Hörru jag tar dina gator imorrn jag!". Det tackar vi för! Då kanske jag också kommer in nångång imorgon. Men för att överhuvudtaget ta mig upp så borde jag gå och duscha och sen sova nu.

Ikväll har jag fikat kaffe och mumsmums med L. Hon och F. ska låna min lägenhet i helgen och jag försöker komma ihåg i vilken grad dammråttorna egentligen hade tagit över lägenheten... Inte för att jag tror att dom bryr sig så våldsamt, men ändå. Imorrn blir det "afterwork" (eller nån senare variant) med H. och S. Ska bli väldans trevligt! Synd bara att vi inte fick ihop en träff alla fyra, men jag tror det ska lösa sig innan alla åker hem och/eller bort.

Over and out.

Inga kommentarer: