måndag, maj 02, 2005

Valborg

Trevlig Valborg, men smått bisarr emellanåt.

Startade med sillunch. Sedan följde champagnegalopp med massor av champagne både innuti och utanpå. Jag headbangade en del och lider fortfarande efter sviterna. Ingenting jämfört med L. dock som bröt sin fot. Inte av att ha headbangat dock, utan efter en brottningsmatch på gräset. Jag ingick i patrullen som fixade kryckor. Mitt i röran fick jag ett sms från S. som talade om att hon gift sig och att de var påväg till Paris. Det ögonblicket var det mest surrealistiska på länge, med tanke på alla omständigheter. Efter grekiskt käk begav jag mig till L. nr 2 och hängde lite samt intog mer alkohol. Vi gjorde ett försök att gå ut på ett civilt ställe men det var sån kö överallt så vi gick hem och sov istället.

Inga kommentarer: