måndag, april 25, 2005

Bäst på bio

Idag var det stora biodagen. Jag var och såg Tolken (The Interpreter) med L., M. och M. Den var jättespännande och bra. Skönt att den var relativt lång så historien liksom hann utveckla sig. Den kändes intelligent. Visst störde jag mig på en del saker, alternativt tyckte att de skulle kunna diskuteras, men det förstörde inte helhetsintrycket. Jag orkar inte förklara mer ingående eftersom jag redan försökt göra det en gång ikväll för någon. Vandrade i alla fall hem i solskenet och tog itu med lite skrivande. Ledsnade och cyklade till L. och åt ost och frozen cheesecake och kollade på FF-finalen istället. Kom hem och skrev mer. Duktig Sandra.

Var till L. igår också. Vi var nåra som drack vin och åt ost. Var ut en sväng sedan också. Väldigt trevligt. I fredags var jag hemma och försökte plugga. Var duktig och var på yoga dock, trots att det var den sämre instruktören. Jag gjorde ett väldigt fint träd däremot, blev nästan förvånad själv. Sen har jag haft ont i höfterna hela helgen, träningsvärk efter nån övning där man kände sig lite som en korkskruv.

I övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska säga faktiskt.

Gonatt!

Inga kommentarer: