måndag, maj 23, 2005

Snart, snart!

"Det är ingen tvekan om att denna uppsats är släppbar (om du nu hade funderingar på det!). Den är välskriven och sammanhållen och en glädje att läsa!"

Snart är den klar! Det är en hel del fixande kvar fortfarande, sånt där sista jobbigt pill. Men jag känner mig lättad. Maratonet natten mot fredag kändes verkligen som kulmen på slitet, som sista jättejobbiga grejen att komma över. Men jag var fortfarande väldigt nervös över kommenterarerna, och jag skäms fortfarande lite över vissa delar i uppsatsen. Mailet jag fick av min handledare började med citatet ovan, men sen förstås förslag på åtgärder. Men det känns bra nu. Jag är lättad. Men fortfarande stressad och nervös över om jag verkligen hinner få en seminarietid. Min handledare vill ha uppsatsen om en vecka igen, med andra ord en vecka innan terminen slutar. Vore så skönt om allt var klart och poängen införda innan sommaren. Min tilltänkta opponent vill ju helst ha ut sina poäng också...

Nu ska jag gå och handla mat, äta, skriva lite mer och sen kolla på Extreme Home Makeover.

Och förresten, min St. Paulia blommar igen! :) Jag har inte så gröna fingrar, så det är stort.

Inga kommentarer: