söndag, april 22, 2012

Frågor & svar

Istället för ett surt inlägg om tillvaron som blöt yllefilt använder jag idag förtryckt mall.

1. Har du lätt för att få nya vänner?
Både ja och nej.

 2. Om du har barn, har du något genomtänkt plan för hur du ska uppfostra dina barn?
Har inga barn och fan vet om det någonsin blir några heller.

3. Har du gjort något som än idag får dig att vilja gömma dig bakom en skämskudde size BigBoy? Om du vågar får du gärna berätta.
Jo nog har jag det, och jag skäms och har skämts för saker som egentligen inte är så stora. Jobbar numera på att glömma sådant så fort det inträffat så jag tänker inte leta i minnet.

4. Vilken bok från barndomen minns du bäst?
Jag läste otroligt mycket som barn, och innan jag kunde läsa fick jag åtskilliga böcker lästa för mig, så det är omöjligt att nämna en enda bok.

5. Vad var du rädd för som barn?
Läskiga saker i mörkret, även om jag inte var direkt mörkrädd. Gläfsiga hundar. Vet inte om jag var särskilt rädd av mig, däremot hade jag väl periodvis något slags separationsångest som ju måste bottnat i någon rädsla.

6. Vad tycker du egentligen om Håkan Hellström?
Jag älskar hans musik, men det tog några år att komma dit.

7. Nämn en film du sett mer än 2 gånger.
Almost Famous

8. Hur många bh:ar har du?
För få som jag använder. Att vara tjock och samtidigt ha stora bröst gör bh-inköpen svåra, bl.a. för att utbudet är mycket begränsat.

9. Vilken kaka är godast i hela världen?
Banankaka, drömmar, kolakaka och en viss typ av syltkaka tar sig till final i alla fall.

10.Vad gör du helst en helt oplanerad lördag?
Sover länge, lyssnar på musik, träffar nån kompis, dricker vin, snackar skit.

11. Om du bara fick lyssna på en grupp/artist i hela ditt liv, vad skulle du lyssna på då.
Anna Ternheim

Inga kommentarer: