onsdag, november 03, 2010

Regn och rusk

Det regnar och blåser och jag har inte alls någon lust att gå och handla. Jag behöver dock lite frukost och jag har böcker att hämta ut på tobaksaffärsposten också.

Schemat är nu okejat och det innebär att ett stressmoment är borta. Ganska många kvar men jag betar av. Ska förbi jobb 2 imorgon igen för att fixa passerkort, dator och lite inloggningar. Femtioelva olika personer som har hand om olika saker. Idag har jag förutom programrektorn träffat en receptionist, vaktmästare, schemaläggare, IT samt ansvarig för min ämnessektor (och så lite annat löst folk). Imorrn blir det mera vaktmästare och mera IT. Det drar iväg på min "lediga" tid men jag föredrar att ha allt fixat innan måndag faktiskt när jag ändå bor så nära att det är enkelt att slinka förbi.

Nu tycker jag faktiskt det kan sluta storma!

Inga kommentarer: