tisdag, november 23, 2010

Mörkt och kallt

Det är mörkt och kallt ute nu och energin räcker inte riktigt till. Jag sover närhelst jag får chansen, utom vid den tid på kvällen då de flesta människor verkar tycka att det är en bra idé att gå och lägga sig.

Jag behöver mer energi i form av mer tid med fina vänner och mer tid med bra musik, helst livemusik. Är sugen på att se Kjellvander och vill gärna ha sällskap men kanske går själv om jag inte får det. På torsdag är det biljettsläpp för Håkans vårturné. Jag har ju just sett honom men om jag vill se honom om tre-fyra månader så gäller det att hänga på. Värst är dock Ane Brun. Hon släpper biljetter så sjukt tidigt att jag aldrig kommer mig för att köpa och därmed inte har sett henne på flera år. Hon har precis släppt biljetter till sina spelningar nästa höst!

På torsdag får jag lön lön lön!

Inga kommentarer: