söndag, oktober 10, 2010

101010

Veckan har varit ganska intensiv. Jag har jobbat lite mer än vanligt, jag blev tvungen att lämna in cykeln på reparation, jag har sovit för lite somvanligt och inte heller har jag hunnit plugga i önskad utsträckning. Helgen har därför varit mycket intensiv. Fredagkvällen spenderades med att läsa på inför ett studiebesök/deltagande observation i en synagoga. På lördagen drog jag tidigt iväg mot huvudstaden för själva besöket. Det tog sin tid och sedan mötte jag upp H. för lite promenad, fika och museibesök. Vi hade en skön eftermiddag i kylig men fin höst. Väl hemma vid middagstid var det bara till att börja skriva rapporten. Har skrivit klart den precis och jag hoppas att den duger. Innan kvällen är slut ska jag dessutom ha hunnit vara lite social, skrivit en seminarierapport samt läst lite mer bokcirkelbok och hunnit bokcirkla mig också. Imorgonbitti är det jobb igen. Jag ser redan fram emot helg.

Inga kommentarer: