onsdag, november 05, 2008

Yes!

Vaknde imorse med en känsla av att man aldrig kan vara riktigt säker men tack och lov hade Obama vunnit. När jag äntligen hörde det på radion kunde jag andas ut. Precis när jag skulle kliva av tåget i hålan där jag jobbar ringde min telefon. Det var F. som, precis som han sagt att han skulle göra, ringde och sa "Det. Finns. En. Gud." Själv trasslade jag in mig i min iPod.

Gud eller inte, nu vågar man ju hoppas på lite positiv förändring over there. Grattis USA, well done!

Själv sitter jag fortfarande kvar på jobbet och bör ägna mig åt lite provrättning (Det tar aldrig slut!) och lite annat stök innan jag beger mig härifrån (alt. somnar av ren utmattning eftersom jag är så jävla trött idag).

Vi höres!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Finns en anledning att vissa lärare körde med 1X2-prov? ;)

Anonym sa...

Otippat att jag skulle skriva ut mitt vanliga namn och inte mitt nick.. det är lite för tidigt på morgonen tydligen.

S. sa...

Hehe. Lite ovanligt. Men hörru Anna, det blir så dåligt med betygsunderlag med 1X2-varianten. ;)Ja, och sen var det visst nåt med det där pedagogiska och inlärning också. ;)

Fast mina nior har just fått en repetitionsgrej om mellankrigstiden med 1X2.