onsdag, november 19, 2008

Denna vecka

Måndagen var ledig. Då hade jag social ketchupeffekt och åt frukost (för mig)/lunch (för henne) med A, fikade med Limpan och hade en trevlig linssoppslagarsejour (Det ordet har ni aldrig sett förr!) med F. Dessa trevligheter dämpade mitt låga helghumör som grundade sig i att jag inte har nåt jobb i vår och att jag fick veta det på ett ganska osmidigt sätt.

Tisdagen var tolv timmar på jobbet, från kort möte med chefen till utvecklingssamtal. Fick(eller snarare tog) dock lite dötid till kaffedrickande eftersom eftermiddagen inte var ordinarie undervisning. Lägg snöblandat regn och slask på det. Kom hem och dog lite.

Ondag, det är idag det, åkte jag från jobbet i bra tid (Fast fortfarande egentligen "försent" enligt mitt schema.) och rusade hem för att tvätta. En inplanerad öl blev inställd men det gör inte så mycket för jag är så himla trött. Det blir bra med en uppdateringsöl nästa vecka istället.

Nu ska jag gå och handla frukost.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sa du några väl valda ord på mötet med chefen nudå?

S. sa...

Nej jag fixade bara det jag skulle och sparar resten till medarbetarsamtalet.