onsdag, november 26, 2008

Vill gå hem

Jag vill gå hem. Fast först vill jag dricka kaffe, mitt huvud kräver det. Jag har haft dagens lektioner och den sista slutade med en utredning om huruvida A hade spottat på Bs stol och vem som skulle torka bort det. Jag tror att det får torka in till imorgon ärligt talat. Jag har varit arg och sett arg ut och jag har förklarat att man inte kallar folk för fula saker även om man tycker att dom snackar skit bara.

Kramsnö är det idag också. Need I say more?

Igår hade jag en otroligt lång dag. Var på jobbet före åtta, gick tidigare från konferensen för att hinna med tåget vid half fyra, cyklade till handledning, hade handledning, cyklade till stationen, missade tåget, hann med en försenad buss tillbaka till samhället där jag jobbar. Varför tillbaka? Jo vi skulle käka hos en kollega. Mycket trevligt och god mat men jag var inte hemma förrän strax efter tolv.

Idag är jag trött, trött, trött och är faktiskt glad för att en öl ikväll förvandlades till en fika i eftermiddag. Sen ska jag åka hem och bara ta det jävligt lugnt. Längtar...

Nu måste jag ha kaffe, gärna intravenöst!

Inga kommentarer: