torsdag, mars 20, 2008

Oooh

Lääängtar! Konserter nästa vecka, två stycken! Först TAW och sedan Kaizers. Konsertabstinensen har varit svår. Ingen konsert på tre månader.

Förra året vid den här tiden hade jag sett både Laleh, Regina Spektor, Ane Brun, TAW och hade Lisa Ekdahl och mer TAW alldeles runt knuten. I och för sig var det helt dött sen fram till Marit Bergman i juni. Får hoppas att det inte blir lika dött nu.

Nästa vecka har jag i alla fall påsklov och det passar perfekt med konserter då.

Idag skiner solen över Penthouse, ett frostigt Penthouse. Jag har sovit för lite och klivit upp för att tvätta. Så snart tvätten är klar ska jag cykla till jobbet för att äta lunch, kanske ha ett möte, gå igenom lite rättade uppgifter, fundera på vad jag behöver ta hem över lovet samt ta mitt nya skrivbord i besittning.

Inga kommentarer: