måndag, februari 18, 2008

Sortering

Gick igenom en låda med gamla brev och vykort. Självklart blir jag sjukt sentimentalt av såntdär. Kan också konstatera att jag fick mer vykort och brev förr. Skrev ju själv vykort i parti och minut också, och då tänker jag inte ens på de lådor med brev från alla möjliga håll av världen som ligger hemma hos mina föräldrar.

Jag hittade gammal kärlek, gamla kramar, födelsedagar, resor, god jul, hemlängtan, ångest, hoppas tentan gick bra, hej och snart ses vi. Jag log, drog en djup suck och slängde en del av mindre betydelse.

Nyst har jag gjort också, det är dammigt på sina håll.

Inte igår

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du började packa i tid, att gå igenom saker tar lång tid. Och det ska det få göra också.

S. sa...

Sakta men säkert så. :) Det kommer nog bli stressigt ändå innan det är färdigt. ;)