torsdag, februari 07, 2008

Abstinens

Konsertabstinensen har infunnit sig sedan en tid tillbaka. Jag har två konserter inplanerade men de är inte förrän i mars! Dagarna efter varandra dessutom, mycket lägligt den vecka jag har påsklov. Först Tomas Andersson Wij, alltid underbar och extra underbar solo faktiskt. Sedan blir det Kaizers Orchestra. Äntligen äntligen ska jag få se dem! Har missat flera tillfällen av olika anledningar men nu jävlar ska det nog bli av.

I övrigt är jag så himla trött idag. Det är jag jämt och ständigt sedan ett bra tag tillbaka men idag är jag riktigt jävla trött.

Nu blev jag sugen på aprikosmarmelad. Av alla saker...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaaa! Jag tänkte på den episoden häromdagen!! Det var faktiskt på samma promenad...jag gick förbi vattentornet och kände en sån där speciell lukt som man hade på samma ställe som liten=) Och då slog det mej...nycklarna! Hahahaaa!!