söndag, februari 03, 2008

Lust for life

Ute har det snöat som fan och jag har snöat in på Iggy. Iggy Pop that is. Lyssnade på låtar jag gillat sen länge. Lyssnade på en låt jag inte vågat lyssna på tidigare. Lyssnade på sånt jag inte visste fanns. Kollade på lite Youtube-klipp och konstaterade att okejdå, han var väl het på 70-talet då. Fast jag vet inte om jag tänker erkänna det för den som jag hade långa iggydiskussioner med för snart ett år sen. Jag tror inte du läser det här faktiskt.

Jag dansade i duschen förut. Först, innan duschen, dansade jag i rummet vid datorn. Levde upp till bloggnamnet. Dancing Barefoot. Sen fortsatte jag dansa i duschen. Så bra var han idag - Iggy! Sen cyklade jag i snön med Iggy. Sen lyssnade jag hemma igen. Fick varva lite med Doors ett tag men sen tillbaks till Iggy. Kommer att vakna inatt och nynna "na na na na nananana".

Inga kommentarer: