torsdag, januari 31, 2008

Mör

Ännu ett inlägg där jag måste tala om hur trött jag är. Jag är trött! Rätt mör, men snart är det helg igen. Den här dagen började med sovmorgon, det var skönt. Sen halkade jag iväg med cykeln till bowlinghallen för att övervaka lite idrottsdag. Påvägen dit var det somsagt halt men även blött, och jag lyckades till och med få slask i munnen eftersom jag råkade gapa lite när en bil körde förbi. Fick dra från bowlingen tidigare för att eleverna var så välartade. Det tog mig nästan en timme att ta mig till jobbet i allt det blöta och hala men jag hann i tid till mina möten.

Klockan var närmare halv sju när jag cyklade därifrån på den då skrapade cykelvägen. Träffade lite folk och käkade nachos. När dom drog vidare på bio drog jag hem och åt en halvtorr semla och förberedde en uppgift inför morgondagens första lektion. Nu har jag hunnit duscha också och ska bara torka håret och borsta tänderna innan jag äntligen får krypa ner i sängen igen. Det är ju inte alltför många timmar kvar innan det är dags att gå upp igen.

Inga kommentarer: