tisdag, januari 01, 2008

Gott nytt och sånt

Sitter här i rutiga flanellpyjamasbrallor som definitivt sett sina bästa dagar, ett nytt mönstrat svart och vitt linne samt svart fleecetröja och svarta strumpor med vita blixtar på. Man måste ju vara fin på årets första dag! Till mitt försvar kan tilläggas att jag faktiskt haft svarta jeans större delen av dagen. Nu var det ju inte det jag skulle berätta om men ni kan se det som bonusinformation. Det jag skulle säga var att Anna Ternheims nya låt Waking up with who you are är vacker som fan. En liten gratis julklapp från Anna till världen som jag missade i all packyra före jul och inte hittade förrän igår. Lite som att hitta nåt gott i kylen som man inte riktigt hade räknat med. Händer ju inte alltför ofta. Apropå kyl så är jag hungrig igen och ska nog ta en sväng förbi köket innan jag parkerar mig framför TVn ett tag.

Inga kommentarer: