lördag, januari 05, 2008

Verkligheten och vardagen

Den kallar nu, det är dags att dra söderut. Packar och tvättar som bäst och funderar på allt som ska styras upp. Plugg och jobb ni vet. Jag har faktiskt en intervju om ett par dagar. Mm, visst serrni... Håll alla tummar ni har!

Till protokollet kan vi också föra att jag var på hockey häromdan. Såg Timrå ge Luleå lite stryk. En helt okej match men undertecknad var trött och frös lite om tårna. Vi hade sånadär bra platser nära isen. Jag antar att man har bra platser när man känner svettlukten från avbytarbåset.

Imorrn tar jag tåget hem till mig alltså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh yes! den härliga svettdoften!
Jag ska hålla både tummar och tår för din skull. Lycka till med arbetsintervjun.

Anonym sa...

Grattis till intervjun! Jag håller alla tummar.