lördag, december 22, 2007

Så går en dag...

...ifrån vårt liv och kommer aldrig åter.

Nu har jag fyllt år för den här gången. Lite vemodigt att det är ett helt år tills nästa gång men å andra sidan har jag inte direkt brådska att fylla 29. Men jag är ju lite barnslig på det där viset att jag tycker att min egen födelsedag är så himla speciell, fast samtidigt helt vanlig liksom. Det kanske har lite att göra med att jag får vänta så himla länge på den på nåt vis, och att det på nåt bakvänt sätt är lite exotiskt att vara decemberbarn. Eller så är det bara jag som vill tro det, hehe.

Ikväll har jag träffat Limpan, Vanna och Sara över lite nachos och öl och det var väldans trevligt. Tre vänner som inte träffat varandra innan, det är alltid lite speciellt men det var så trevligt så. Såklart! Fick en "bitterpåse" av S. dekorerad med Nina Hemmingson-enrutingar och innehållande lite fina saker. Precis i min stil! Av V. fick jag choklad som jag nu sätter i mig. Ska nog spara det sista tills imorrn. L. var ju halva styrkan bakom fina musmattan som nu ligger på mitt skrivbord.

Det är läge att sova nu, för jag har fortfarande en del packning och städning imorgon innan det är dags att bege sig norrut. Gonatt!

Inga kommentarer: